Melis Kar ft Halil Sezai - Yalnız Masal



Melis Kar Ve Halil Sezai, "Yalnız Masal" Adlı Klibiyle Müzik Zevkinin Tadına Vardırıyor.Melis Kar'ın Bundan Önce Yaptığı Video "Yerin De Dolmuyor" Adlı Klibi 4 Milyon Defa İzlenmiş.Bu Sefer Halil Sezai İle Düet Yapmıştır.

DMC Etiketiyle Yayınlanan Klibi Daha Önce Teaser Olarak Karşımıza Çıkartmışlardı.
Melis Kar Romantik Müzikleriyle Hayranlarını Arttırıyor.Halil Sezai İçinde Bir Değişiklik Olmuş Arabesk Söyleyen Halil Sezai Bu Sefer Pop Şarkısı Söylemiş.

Şarkı Sözü:

Sen görmedin bilmedin sevmedin 
Şimdi bana anlatma dinlemem
 Yok istemem masallarını
 Uyandım ben


 Bilirim senden başka şey beklenmez
 Sen sadece anları seversin
 Ne yarın ne dün umurumda
 Biri varsa koynunda 


Yanlış baştan sona yanlış 
İkimiz de ölene dek yalnız
 Ben bir hayat kurdum
 İçinde sen yoksun 
Zaten nereden baksan
 Sen bir kalbe çoksun


 Sen bir hayat kurdun 
Sevgiden aşktan yoksun
 Zaten nereden baksan
 Bugün varsın yarın yoksun



Yeni Müzikler İçin 
Yeni Yeni Müzikler'i Seçin