Bengü - Sığamıyorum



Bengü, Yeni Single Parçasıyla Her Zamanki Gibi Bizleri Coşturmaya Geliyor.Hareketli Dinamik Pop Şarkılarıyla Bengü Yoluna Devam Ediyor. Adrenalinli Bir Şekilde Şarkıya Odaklanarak Video Klip Hazırlamış Ve Uyum Göstermeye Çalışmış. Bengü Yıllardır Bildiğimiz En İyi Pop Sanatçılarının Arasına Girmiştir.Her Şarkısı Eğlenceli Ve Şarkılarıyla Kendini Sevdiriyor.

"DMC" Etiketiyle Yayınlanan "Sığamıyorum" Adlı Klibiyle Pop Müzik Şarkıları Listelerine İlk Sıralamalarda Girişini Yaptı.Başarılı Sanatçı Her Yeni Şarkılarını Sitemizde Bulabilirsiniz.Her Şarkısı Sitemizde Mevcuttur.Şarkı Sözlerine Geçelim Artık Öyle Değil Mi ?

Şarkı Sözü:

Ne güne ne geceye, 
Nede binbir heceye 
Koskoca şehire sığamıyorum
 Biriktim uzun zaman 
Doldum taştım, gök gürültülü yağamıyorum 


Kara kara düşünüp suçları bölüşüp
 Kendi kendime konuşuyorum
 Tam alışırken yalnızlığıma
 Anılarla savaşıyorum 


(2x)
 Özledim onu çok 
İyi mi kötü mü?
 Benim kadar canı yanıyor mu?
 Aradım kapalı, evde de yoktu
 Acaba geceleri geziyor mu?


 Bir ihtimalin peşine takılıp
 Mahvoluyorum haberin yok mu?
 Harcadım hepsini kalbimin artık
 Ayrılık o kadar ediyor mu ? 




Yeni Yeni Müzikler