Ayla Celik - Bağdat (Beyazıt Öztürk Düet Versiyon)


Ayla Çelik, Yeni Çıkarttığı Video Klibiyle İzlenme Rekorları Kırmaya Devam Ediyor.Ayla Çelik Bu Şarkının Tutacağını Hiç Düşünmemişti.Hatta Şarkıyı "Sezen Aksu"ya Vermeyi Düşünmüştü.

Ayla Çelik Baya Popüler Olan Video klipsiz Şarkısı Sonunda Video Klibine Ulaştı Bizde Sizlere Sonunda Sunabildik.

"Beyazıt Öztürk" İle Güzel İkili Olmuşlar Galiba Düşüncelere Göre de Aralarında Bir Şeyler Var.Video Klibinde Bakışmaları Fark Ettiyseniz  Bir Şeyler Olduğunu Düşünebilirsiniz.

"Sony Müsic" Etiketiyle Yayınlanan "Bağdat"  Ayla Çelik Hayranlarını Sevindirdi.Gelelim Şimdi Şarkı Sözüne

Şarkı Sözü:

Yine seni sevmekten başka,
Hiçbir şey yapmadım bugün,
Eni konu çaldı telefonlarım,
Boş ver bakmadım bugün.

Ne gazete okudum ne de bi haber,
Derdi yasakladım bugün,
Kaç öpücük olmuş bilemezsin,
Aşkı yasakladım bugün,
Dün geceyle tam 3 ay 1 gün.
Dün geceyle tam 3 ay 1 gün.

Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim,
Ben koynunda 100 sene 1000 sene durabilirim,
Ben Leyla’ı Mecnun’u Ferhat’ı Aslı’yı,
Kerem’i bilmem ama,
Bağdat’ı iki gözüm kapalı bulabilirim!

Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim,
Ben koynunda 100 sene 1000 sene durabilirim,
Ben Leyla’ı Mecnun’u Ferhat’ı Aslı’yı,
Kerem’i bilmem ama,
Bağdat’ı iki gözüm kapalı bulabilirim!




Yeni Yeni Müzikler