Bülent Ay - Unutulur



Bülent Ay,Yaptığı İlk Müzik Parçası Yani Yeni Müzik Piyasasına Çıkan Yeni Bir Sanatçımız Dinledim Hoş Bir Sesi Var Biraz Üzüntüye Bağlayan Eski Günleri Hatırlatma Gibi Bir Şey Yapmış Ama Gayet Başarılı Bir Parça Olmuş.

Ufaklığın'da Zorluklar Çekmiş Olan Bülent Ay Ailesi Tarafından Müzik İle Uğraşmasını İstememişler.Ama Önemli Sanatçılarımızın Söz Yazarlığını Yapmış Örnek Verelim Biraz Murat Boz “Hayat ÖpücüğüFerhat Göçer “EsirinimEmre Altuğ “Ben Daha BüyüyorumPetek Dinçöz “Alabora şarkılarını yazmış.

"Pasaj Müzik" Etiketiyle Yayınlanan Müzik Her Tarafa Yayılmaya Başlıyor.Bülent Ay'ın Şarkılarının Devamını Bekliyoruz.Yolun Açık Olsun.Şimdi Şarkı Sözüne Geçelim.

Şarkı Sözü:

Unutulmaz deme bana unutulur unutulur
Kapanır en derin yara acısı da unutulur
Bir rüyadır gelir geçer, her aşk bir gün hayal olur
Unutulmaz denen günler unutulur unutulur
Bu hayat böyledir dostum, yaşanan gün mazi olur
En değerli hatıralar, bir gün olur unutulur
Acıya dermandır yıllar, sen dursan da dünya döner
Kalbini dağlayan yangın, yavaş yavaş küle döner
Ne kadar sevmiştim seni, ölürdüm öl dediğin yerde
Gözlerimden pınar gibi akıp duran yaşlar nerde
Bir rüyadır…
Hiç üzülme bu da geçer bir gün gelir mazi olur
Unutulmaz denen dertler unutulur unutulur
Bu hayat böyledir dostum, her aşk bir gün hayal olur
En değerli hatıralar bir gün olur unutulur
Unutulur unutulur


Söz : Şanar Yurdatapan
Müzik : Hakkı Yücel
Düzenleme : Nevzat Yılmaz



Yeni Yeni Müzikler