Sertab Erener - Kime Diyorum



Sertab Erener, Bildiğimiz Üzere Güçlü Bayan Yorumcularının Arasında Buluyoruz Ve Bu Hiçbir Şey Ses Konusunda Da Çok İyi Bir Yeteneği Bulunuyor.Yani Ben Bildim Bileli Şarkı İşleriyle Uğraşıyordu Hala Daha Devam Ediyor.Böyle Seslerin Her Zaman Olması Gerekmekte Sertab Erener "Kırık Kalpler" Adlı Albümündeki "Kime Diyorum" Adlı Şarkısıyla Eğlendirmeye Geldi.

Asıl Şarkı Nostalajik Olduğu Halde Biraz Daha Bu Zamana Uydurmaya Çalışmış.Gayet De Başarılı Olmuş."GNL"Etiketiyle Yayınlanan Müzik İlk Saatlerinde İzleyici Kitlesine Boğuldu.İzlemenizi Tavsiye Ederiz.Şimdi Sırada Şarkı Sözleri Hadi Şimdi Şarkı Sözlerini Yazalım.

Şarkı Sözü:

Niyetim yoktu sana Bakmaya

Mecalim yoktu aşık olmaya
Hep biraz mahcup hem çapkın bariz
Bakmasan öyle vermezdim taviz
Bir bakışta yaktın erittin cümle tövbeleri
Bir gülüşte sildin o eski yaramın izlerini

Kendime bir daha şans diliyorum
Mutluluğu istiyor aşk istiyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Niyetim yoktu sana Bakmaya
Mecalim yoktu aşık olmaya
Bir bakışta yaktın erittin cümle tövbeleri
Bir gülüşte sildin o eski yaramın izlerini

Kendime bir daha şans diliyorum
Mutluluğu istiyor aşk istiyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Kendime bir daha şans diliyorum
Mutluluğu istiyor aşk istiyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum


Yeni Yeni Müzikler