Bilal SONSES - Eden Bulur

     

 
                                Söz ve Müzik: Bilal SONSES 
                              Aranje & Altyapı: Bilal SONSES
               
             KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN ► http://goo.gl/njfGKb
                 Instagram ► bilalsonses || Snapchat ► bilalsonses
                          Tüm Şarkıları ► http://goo.gl/T1I1Xl
                     Facebook ► http://facebook.com/bilalsonses



                                                    Şarkı Sözü:

                           Ardında yaşlı gözüm, yüzümde aynı hüzün. 
                               Ne safmışım, inanmışım yalanlarına.
                            Herşeyi yok saydım, kendine yok saygın.
                                  Yakmışım, bitirmiyim kalanlarıda.

                               Uyandım uykudan, birşey diyemedim.
                                 Ben sen harici hiçbirşey dilemedim.
                                Aktı gözümden yaşlar hiç silemedim.
                            Öyle bağlıydım ki, hiçbir yere gidemedim.

                                    Eden bulur, kalmaz ki yanına.
                            Eden bulur be kim bilir ne düşer payına.
                                Olur ya, belki çıkamazsam yarına.
                              Dualarım senin olsun, gelme yanıma.

                                    Eden bulur, kalmaz ki yanına.
                           Eden bulur be kim bilir ne düşer payına.
                               Olur ya, belki çıkamazsam yarına.
                            Dualarım senin olsun, gelme yanıma.

                           Uyandım uykudan, birşey diyemedim.
                             Ben sen harici hiçbirşey dilemedim.
                            Aktı gözümden yaşlar hiç silemedim.
                       Öyle bağlıydım ki, hiçbir yere gidemedim.