Sakin Akar - Gideceğim Anne




Sakin Akar'ın, Çallı Müzik etiketiyle yayınlanan "Gideceğim Anne" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te.

Söz & Müzik: Cemal Güney
Düzenleme: Serdar Atalay, Cemal Güney
Yönetmen: Umut Karadağ


Şarkı Sözü:

Bu Dünyanın Çilesini
Ben Bilmem Hiç Hilesini
Seni Candan Sevmesini
Yüreğime Yazdım Anne
Of Of Of

 (X2)
Gideceğim Uzaklara
Düşeceğim Belki Tuzaklara
Beni Sırtımdan Vuranlara
Tek Sözüm Selam Olsun Anne

İki Gözüm Dünya Yalan
Giden Gitti Kaldı Talan
Sevgilerde Artık Yalan
Benim Canım Annem
Of Of Of

(X2)
Gideceğim Uzaklara
Düşeceğim Belki Tuzaklara
Beni Sırtımdan Vuranlara
Tek Sözüm Selam Olsun Anne

Elimde Kalemim 
Sana Yazıyorum Anne
Gözlerine Bakıp Konuşamadım
Bilirim Ki Göz Yaşlarının Sınırı Yoktur
Boğazında Kurur Nefesin

Şimdi Gidiyorum Ardımdan Dualar Et
İlk Doğduğum Gün Gibi Öpüp Kokla Beni
Göklerde Uçan Bir Yusufçuk Görürsen
Beni Hatırla Her Doğan Güneşe Bak

Beni Hatırla Günaydın Anne
Gökyüzünde Yıldızlar'dayım
Bir Gün Döneceğim Mutlu Ol 
Bir Umut Vardı Anne Umut

Ben Ölmedim Cennetteyim Anne
Bulutlar'dayım Yağmurlarda Rüzgarlarda
Her Doğan Güneşe Bak Bak
Günaydın Anne Günaydın

Gideceğim Uzaklara
Düşeceğim Belki Tuzaklara
Beni Sırtımdan Vuranlara
Tek Sözüm Selam Olsun Anne



Yorum Gönder

0 Yorumlar